НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
Сучасний етап розвитку освіти в Україні характеризується відходом від тоталітарної уніфікації і стандартизації педагогічного процесу, інтенсивним переосмисленням цінностей, пошуками нового в теорії та практиці навчання і виховання. Цей процес не може бути стихійним. Він потребує управління.
Основу інноваційних процесів в освіті складають дві важливі проблеми педагогіки - проблема вивчення, узагальнення і поширення передового педагогічного досвіду та проблема впровадження досягнень психолого-педагогічної науки в практику. Результатом інноваційних процесів слугує використання теоретичних і практичних нововведень, а також таких, що утворюються на межі теорії і практики. Учитель може виступати автором, дослідником, користувачем і пропагандистом нових педагогічних технологій, теорій, концепцій.
Управління інноваційним процесом передбачає аналіз і оцінку введених учителями педагогічних інновацій, створення умов для їх успішної розробки і застосування.
Педагогічний колектив Здорівського НВК активно працює над впровадженням інноваційних технологій у навчально-виховний процес.
Зокрема це:
- Робота медіахолдингу "Новий простір"

Це інноваційна форма медіаосвітнього процесу школи.
- Апробація табелів навчальних досягнень і вихованості
 



- З 01 вересня 2017 року 1 клас Здорівського НВК працює за напрямком "Технологія навчання учнів початкової школи «Розумники» (Smart Kids)"
Педагогічні ігри «РОЗУМНИКИ» - захоплюючі програми, які дозволяють дітям отримати міцні й глибокі знання з предметів шкільної програми.
Педагогічні ігри «РОЗУМНИКИ» відповідають вимогам сучасної школи, оскільки створені спеціально для лінійки сучасних персональних пристроїв з підтримкою Multitouch. Простота і доступність управління дозволяють дітям самостійно працювати з програмою, веселі анімовані персонажі і система мотивації викличуть інтерес, а звуковий супровід допоможе швидше і краще запам'ятати новий матеріал.
У навчальних програмах вдало поєднуються традиційні та інноваційні технології навчання, матеріал подається закінченими логічними блоками в доступній ігровій формі.
В педагогічних іграх реалізовані основні принципи навчання і закладено його кінцеву мету.

- Використання у навчальному процесі підручників англійської мови від видавництва Pearson.
Матеріал розроблений для успішного вивчення англійської мови школярами. Безліч різноманітних завдань і матеріалів (пісні, розповіді, ігри, прослуховування та читання текстів, діалоги) робить навчання цікавим і мотивуючим для учнів, приносить більше продуктивних результатів. Кожен рівень підручників Islands включає науково-пізнавальну інформацію, яка сприяє розширенню кругозору дітей і реалізує міжпредметний зв’язок на уроках англійської мови (сторінки CLIL (Content and Language Integrated Learning)). Розділ Wider World знайомить учнів з життям одноліток з англомовних країн. Велика увага приділяється проектній роботі з фонетики.
На зворотному боці книги надруковано код доступу до особистого кабінету в інтернеті, предоставляюшій учням і батькам унікальний і безпечний доступ до Online World (унікальному ігровому ресурсу з героями курсу, з якими учень може і грати, і вчитися одночасно).

|