Меню
Прогноз погоди
Календар свят і подій
Календар свят і подій
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 135
Лічильники відвідуваності

МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА ЗДОРІВСЬКОГО НВК

«ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ТА ШКОЛЯРІВ ЯК ЗАПОРУКА УСПІШНОГО САМОРОЗВИТКУ ТА САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ»

 

Терміни роботи над проблемою: 2013 – 2017 навчальні роки.

ПЛАН РОБОТИ НАД МЕТОДИЧНОЮ ПРОБЛЕМОЮ

І РІК РОБОТИ 2013-2014 Н.Р.

 

Психолого-педагогічна підготовка колективу.
Теоретичне обґрунтування методичної проблеми школи.
(1-й рік)

  1. 1. Дослідження рівня професійної майстерності, потреб та інтересів як усього колективу, так і кожного вчителя:
  • • аналіз роботи школи за навчальний рік;
  • • вивчення рівня навчальних досягнень школярів, їхньої вихованості, розвитку;
  • • фронтальне відвідування уроків, позакласних заходів з наступним оглядовим аналізом, виявлення компетентності професійного розвитку педагогічних працівників;
  • • анкетування, діагностування вчителів з метою виявлення їхньої професійної кваліфікації;
  • • проведення індивідуальних консультацій з педагогами закладу.

(Жовтень-Травень 2013р., адміністрація)

 

  1. 2. Ознайомлення педагогічного колективу з досягненнями психолого-педагогічної науки, новими педагогічними технологіями (Вересень-Жовтень 2013 р., Каденко Н.М.)

 

  1. 3. Ознайомлення всіх членів колективу із запропонованими варіантами, остаточний вибір проблеми для педагогічного колективу ( Жовтень 2013 р., Каденко Н.М.)

 

  1. 4. Обговорення й затвердження педагогічною радою запропонованої загальношкільної науково-методичної проблеми (Жовтень 2013 р., Петрик Г.С.)

 

  1. 5. Створення ініціативної творчої групи з метою побудови моделі нової формування життєвих компетентностей школярів, планування системи заходів, спрямованих на вирішення поставлених завдань (Жовтень 2013р., Каденко Н.М.)

 

  1. 6. Проведення “круглого столу” з метою вивчення стану розробленості обраної проблеми в науково-педагогічній літературі (Листопад 2013, Каденко Н.М., Петрик Г.С.)

 

  1. 7. Складання плану роботи над проблемою, розподіл обов’язків між членами педагогічного колективу, забезпечення послідовності накреслених заходів, їх взаємодія з іншими складовими педагогічного процесу (Листопад 2013, члени ініціативної групи)

 

ІІ, ІІІ РОКИ РОБОТИ 2014-2015 Н.Р.

2015-2016 Н.Р.

 

Формувальний етап.
Поточний аналіз та управління процесом впровадження.
(2-й та 3-й роки)

  1. 1. Створення умов для вирішення поставлених завдань:
  • • оформлення довідково-інформаційної методичної папки з визначеної проблеми (листопад 2013 - лютий 2014, члени ініціативної групи);
  • • складання переліку літератури (грудень 2013, Петрик Т.Г.);
  • • підготовка і проведення конференції за науково-методичною літературою, в якій висвітлено визначену тему; комплексне обговорення (березень 2014, члени ініціативної групи, педагогічний колектив);
  • • вивчення досвіду роботи педагогів інших шкіл, які працюють над аналогічними проблемами (березень-травень 2014, педагогічний колектив);
  • • проведення інструктивно-методичних нарад з проблеми (систематично, Каденко Н.М.);
  • • вдосконалення , належне спрямування всіх форм внутрішньошкільної методичної роботи, активізація роботи шкільних методичних об’єднань (постійно, Каденко Н.М., керівники МО).

 

  1. 2. Організація роботи над новою технологією:
  • • розроблення ініціативною групою основних положень, рекомендацій, методів, заходів, технологій у роботі школи (вересень-жовтень 2014, члени ініціативної групи);
  • • обговорення запропонованих рекомендацій на засіданнях шкільних методичних об’єднань, вироблення заходів стосовно їх реалізації (травень 2014, Каденко Н.М., керівники МО);
  • • виконання вчителями конкретних науково-дослідницьких завдань (систематично, педагогічний колектив);
  • • організація взаємовідвідування уроків, вивчення та виконання вчителями методичних рекомендацій (систематично, Каденко Н.М., керівники МО);
  • • узагальнення та впровадження в практику роботи вчителів перспективного педагогічного досвіду з обраної проблеми (січень 2015, Каденко Н.М.;)
  • • вдосконалення методики аналізу відвіданих уроків адміністрацією школи, членами методичної ради (систематично);
  • • створення банку інформації щодо впровадження проблеми у навчально-виховний процес (березень-травень 2015, Каденко Н.М., члени ініціативної групи);
  • • творчі звіти кращих учителів за результатами роботи над науково-методичною проблемою (жовтень, 2015).

 

ІV РІК РОБОТИ 2016-2017 Н.Р.

2015-2016 Н.Р.

 

Узагальнювальний етап. Підведення підсумків роботи.
Поточний аналіз та управління процесом впровадження.
(4-й рік)

  1. 1. Проведення творчих звітів ініціативної групи та шкільних методичних об’єднань за результатами роботи над науково-методичною проблемою (грудень 2015, Каденко Н.М., керівники МО)

 

  1. 2. Проведення підсумкової педагогічної ради за результатами роботи над науково-методичною проблемою. Вироблення та ухвалення рекомендацій (лютий 2016, Каденко Н.М.)

 

  1. 3. Вихідне діагностування учасників навчально-виховного процесу (березень 2016, Каденко Н.М., керівники МО)

 

  1. 4. Діагностування творчого потенціалу (березень 2016, Каденко Н.М., керівники МО)

 

  1. 5. Планування роботи педагогічного колективу над методичною проблемою протягом 2016/2017 н.р. (квітень 2017, адміністрація)

 

Форма входу
Пошук
Календар
«  Вересень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архів записів
Корисні посилання